donderdag 10 juli 2008

verhuizing compleet

Met wat rekenwerk werd duidelijk dat ik toch al zo'n kleine 7 jaar een atelier heb. Misschien was ik over het vorige atelier niet echt tevreden (vochtig, donker, slechte omgeving, tijdelijke huisvesting) maar het atelier was wel behoorlijk ruim. En wat gebeurt dan? Op den duur verzamel je veel meer spullen dan je beseft. Tot je gaat verhuizen, dan ontdek je wat je in de loop van die tijd op het atelier bijeen hebt gebracht. Het nieuwe atelier, toch ook niet klein, zo'n 55 m2, is daarmee makkelijk gevuld.

Foto nieuw atelier:



Met dit atelier voel ik me de rijkste man van de wereld. Wat kun je je nog meer wensen als kunstenaar? Ben eindelijk weer serieus begonnen met tekenen en schilderen. Ik denk dat dit schilderij nu echt klaar is.



Heb in dit schilderij de kleuren de vrije loop gelaten.

Geen opmerkingen: